[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Ponownie otwórz projekt, stworzony w æwiczeniu drugim.Wyœwietl formularzstworzony uprzednio.Zauwa¿, ¿e wszystkie komponenty, widoczne uprzednio wformularzu, przesta³y istnieæ.(sta³o siê tak, poniewa¿ obiekt ten dziedziczyw³aœciwoœci po obiekcie podstawowym, który uleg³ przed chwil¹ zmianie.)Z g³Ã³wnego menu, wybierz polecenie Tools½Repository.Usuñ stworzony niedawnoobiekt FormularzPodstawowy.Stwórz projekt za pomoc¹ Kreatora Aplikacji.U¿yj wszystkich dostêpnych opcjimenu oraz utwórz aplikacjê jako aplikacjê typu MDI.Do aplikacji, stworzonej w æwiczeniu szóstym, dodaj okno dialogowe z wielomazak³adkami.Skorzystaj z Kreatora Dialogów.Korzystaj¹c z Repozytorium dodaj okno informacji o programie (About) doaplikacji, któr¹ stworzy³eœ w æwiczeniu szóstym.Stwórz prosty program a nastêpnie skompiluj go.Uruchom Eksplorator Windows isprawdŸ, jakiego rozmiaru jest plik.EXE stworzony przez Delphi.Teraz ustaw wprojekcie opcjê wykorzystania pakietów wykonywalnych.Ponownie zbuduj program isprawdŸ rozmiar powsta³ego pliku.EXE.Jaka ró¿nica wystêpuje w rozmiarach obuplików?Napisz sto razy na tablicy „Nie bêdê po¿ycza³ bitmap z innych programów” [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rurakamil.xlx.pl
  •